Heerenveen - Leeuwarden
Webwinkel Keurmerk
Home/FAQs/Verzending & Levering

Wat betekent “Nalevering”?

Door |2021-02-20T16:33:47+01:0020 februari 2021||

Bij producten die niet op voorraad zijn komt “Nalevering” te staan. Bestel je zo’n artikel, dan bestellen wij dat gelijk bij de leverancier. En zodra de bestelling bij ons binnen is sturen we hem naar jou op.

Reacties uitgeschakeld voor Wat betekent “Nalevering”?

Ik zoek een specifiek artikel maar ik kan het niet vinden bij Euphoria, kunnen jullie dat voor me bestellen?

Door |2021-02-20T13:25:53+01:0020 februari 2021||

Ja hoor, waarschijnlijk wel. Dit doen we vaker bij Euphoria. We kunnen bestellen bij vrijwel alle grote leveranciers van erotische producten. Wij kunnen dus aan heel erg veel producten komen. Neem contact met ons op en geef daarbij zo duidelijk [...]

Reacties uitgeschakeld voor Ik zoek een specifiek artikel maar ik kan het niet vinden bij Euphoria, kunnen jullie dat voor me bestellen?

Wat kan ik doen als een product niet op voorraad is?

Door |2021-02-20T13:18:03+01:0020 februari 2021||

Producten die niet op voorraad zijn, kunnen niet altijd worden toegevoegd aan je winkelmandje. Dat is een bewuste keus om misverstanden, lange levertijden, enz. te voorkomen. Er zijn ook producten die niet op voorraad zijn die je wel aan je [...]

Reacties uitgeschakeld voor Wat kan ik doen als een product niet op voorraad is?

Wat moet ik doen als er iets fout gaat?

Door |2021-02-13T14:48:01+01:0013 februari 2021||

Wacht niet af, maar neem direct contact met ons op als er iets fout lijkt te gaan of wanneer iets al fout is gegaan. Vermeld daarbij altijd je ordernummer en/of naam- & adresgegevens. Neem bij beschadiging bij aflevering zo snel [...]

Reacties uitgeschakeld voor Wat moet ik doen als er iets fout gaat?

Wordt mijn pakket bij de buren bezorgd?

Door |2021-02-13T14:47:09+01:0013 februari 2021||

Wil je dit liever niet? Kies dan tijdens het bestellen* voor de verzendoptie "Alleen huisadres" of "Niet bij buren". Dat houdt in dat de PostNL-bezorger jouw bestelling alleen op het aangegeven adres mag afleveren en nooit bij de buren. Dit [...]

Reacties uitgeschakeld voor Wordt mijn pakket bij de buren bezorgd?

Ik wil liever niet dat mijn pakket thuis wordt afgeleverd, kan dat?

Door |2021-02-13T14:43:03+01:0013 februari 2021||

Dat kan als je als verzendmethode kiest voor ‘Afhalen op een PostNL-locatie’ of ‘Afhalen in onze winkel in ...’. Tijdens het bestelproces vul je eerst je eigen adresgegevens in. De gewenste verzendmethode of afhalen kies je verderop in het bestelproces. [...]

Reacties uitgeschakeld voor Ik wil liever niet dat mijn pakket thuis wordt afgeleverd, kan dat?

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?

Door |2021-02-13T14:43:26+01:0013 februari 2021||

Niet altijd. We versturen onze pakketten altijd zo snel mogelijk. Je kunt soms wel kiezen voor een aflevertijdvak. Vul daarvoor eerst je adresgegevens in en kies voor verzending met PostNL. De mogelijkheden kunnen per adres en afhankelijk van drukte verschillen. [...]

Reacties uitgeschakeld voor Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?

Kan ik mijn bestelling afhalen in jullie winkels?

Door |2021-02-23T15:33:17+01:0013 februari 2021||

Ja, dat kan. Kies na het invullen van je eigen naam- en adregegevens voor 'Afhalen in onze winkel Heerenveen' of 'Leeuwarden'. We brengen je op de hoogte zodra alle artikelen voor je klaarliggen bij de kassa. Deze service kost je [...]

Reacties uitgeschakeld voor Kan ik mijn bestelling afhalen in jullie winkels?