HEERENVEEN & ONLINE
Webwinkel Keurmerk

Wat betekent “Nalevering”?

Door |20 februari 2021||

Bij producten die niet op voorraad zijn komt “Nalevering” te staan. Bestel je zo’n artikel, dan bestellen wij dat gelijk bij de leverancier. En zodra de bestelling bij ons binnen is sturen we hem naar jou op.

Reacties uitgeschakeld voor Wat betekent “Nalevering”?

Ik zoek een specifiek artikel maar ik kan het niet vinden bij Euphoria, kunnen jullie dat voor me bestellen?

Door |20 februari 2021||

Ja hoor, waarschijnlijk wel. Dit doen we vaker bij Euphoria. We kunnen bestellen bij vrijwel alle grote leveranciers van erotische producten. Wij kunnen dus aan heel erg veel producten komen. Neem contact met ons op en geef daarbij zo duidelijk [...]

Reacties uitgeschakeld voor Ik zoek een specifiek artikel maar ik kan het niet vinden bij Euphoria, kunnen jullie dat voor me bestellen?

Wat moet ik doen als er iets fout gaat?

Door |13 februari 2021||

Wacht niet af, maar neem direct contact met ons op als er iets fout lijkt te gaan of wanneer iets al fout is gegaan. Vermeld daarbij altijd je ordernummer en/of naam- & adresgegevens. Neem bij beschadiging bij aflevering zo snel [...]

Reacties uitgeschakeld voor Wat moet ik doen als er iets fout gaat?

Wordt mijn pakket bij de buren bezorgd?

Door |13 februari 2021||

Wil je dit liever niet? Kies dan tijdens het bestellen* voor de verzendoptie "Alleen huisadres" of "Niet bij buren". Dat houdt in dat de PostNL-bezorger jouw bestelling alleen op het aangegeven adres mag afleveren en nooit bij de buren. Dit [...]

Reacties uitgeschakeld voor Wordt mijn pakket bij de buren bezorgd?
Ga naar de bovenkant