Heerenveen - Leeuwarden
Webwinkel Keurmerk
Home/Klantenservice/Klantenservice en FAQ
Klantenservice en FAQ2021-06-29T15:59:01+02:00

Klantenservice

Bij Euphoria helpen we je graag met al je vragen over onze erotische producten, levertijden, speciale bestellingen en nog veel meer. Ook als je een tikkeltje nerveus bent en eerst even wat informatie wil lospeuteren helpen we je graag. Je kunt op allerlei manieren contact met ons opnemen en je mag ons alles vragen.

Adres & telefoon

Euphoria (winkel)
Lindegracht 43
8441GK Heerenveen
Telefoon: 0513-750825 (zie openingstijden)
E-mail: klantenservice@euphoria-erotiek.nl
Of neem contact op via Facebook of Instagram.

Openingstijden Euphoria Heerenveen

Goede vrijdag: 11:00-18:00
2e Paasdag: gesloten

Maandag:13:00 – 18:00
Dinsdag:11:00 – 18:00
Woensdag:11:00 – 18:00
Donderdag:11:00 – 20:00
Vrijdag:11:00 – 18:00
Zaterdag:11:00 – 18:00
Normale zondag:gesloten

FAQ

Kan ik mijn bestelling afhalen in jullie winkels?2021-02-23T15:33:17+01:00

Ja, dat kan. Kies na het invullen van je eigen naam- en adregegevens voor ‘Afhalen in onze winkel Heerenveen’ of ‘Leeuwarden’. We brengen je op de hoogte zodra alle artikelen voor je klaarliggen bij de kassa. Deze service kost je uiteraard niets. Je dient je bestelling direct online af te rekenen. De producten worden dan direct voor jou gereserveerd.

(Wil of kun je niet online betalen, maar wil je met PIN of Contant betalen? Bel of mail je bestelling dan aan ons door)

Wordt mijn bestelling onherkenbaar geleverd?2021-02-13T14:38:27+01:00

Ja. We leveren alle bestellingen in een onherkenbare bruine doos. Op de buitenkant staat nooit wat de inhoud is. Als afzender staat wel ons adres (verplicht) maar nooit de bedrijfsnaam.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?2021-02-13T14:39:09+01:00

Wij doen altijd ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Kijk voor de verwachte levertijden op onze pagina over Verzending & Retouren

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?2021-02-13T14:43:26+01:00

Niet altijd. We versturen onze pakketten altijd zo snel mogelijk. Je kunt soms wel kiezen voor een aflevertijdvak. Vul daarvoor eerst je adresgegevens in en kies voor verzending met PostNL. De mogelijkheden kunnen per adres en afhankelijk van drukte verschillen. Soms heb je geen keuze. Deze informatie wordt realtime opgehaald van PostNL.

Ik wil liever niet dat mijn pakket thuis wordt afgeleverd, kan dat?2021-02-13T14:43:03+01:00

Dat kan als je als verzendmethode kiest voor ‘Afhalen op een PostNL-locatie’ of ‘Afhalen in onze winkel in …’. Tijdens het bestelproces vul je eerst je eigen adresgegevens in. De gewenste verzendmethode of afhalen kies je verderop in het bestelproces. Afhalen op een PostNL-locatie bij jou in de buurt: Wel zo makkelijk en ook nog eens discreet. Niemand thuis hoeft dan te weten dat je iets besteld hebt.

Wordt mijn pakket bij de buren bezorgd?2021-02-13T14:47:09+01:00

Wil je dit liever niet? Kies dan tijdens het bestellen* voor de verzendoptie “Alleen huisadres” of “Niet bij buren”. Dat houdt in dat de PostNL-bezorger jouw bestelling alleen op het aangegeven adres mag afleveren en nooit bij de buren. Dit is een betaalde service en kost een beetje extra. Bij onze standaardverzending mag de bezorger wel besluiten om je pakket af te geven aan de buren. Je krijgt dan