Wat betekent “Nalevering”?
Bij producten die niet op voorraad zijn komt “Nalevering” te staan. Bestel je zo’n artikel, dan bestellen wij dat gelijk bij de leverancier. En zodra de bestelling bij ons binnen is sturen we hem naar jou op.
Door Myneke|20 februari 2021|Verzending & Levering|
Bij producten die niet op voorraad zijn komt “Nalevering” te staan. Bestel je zo’n artikel, dan bestellen wij dat gelijk bij de leverancier. En zodra de bestelling bij ons binnen is sturen we hem naar jou op.
Door Myneke|20 februari 2021|Verzending & Levering|
Ja hoor, waarschijnlijk wel. Dit doen we vaker bij Euphoria. We kunnen bestellen bij vrijwel alle grote leveranciers van erotische producten. Wij kunnen dus aan heel erg veel producten komen. Neem contact met ons op en geef daarbij zo duidelijk [...]
Door Myneke|20 februari 2021|Verzending & Levering|
Producten die niet op voorraad zijn, kunnen niet altijd worden toegevoegd aan je winkelmandje. Dat is een bewuste keus om misverstanden, lange levertijden, enz. te voorkomen. Er zijn ook producten die niet op voorraad zijn die je wel aan je [...]
Door Mark Muller|13 februari 2021|Onze winkels, Verzending & Levering|
Ja, bijna allemaal. Wij leveren vrijwel* alle producten uit onze eigen winkelvoorraad. Check wel even de voorraad op de productpagina. Daar kun je zien of het product op voorraad is en in welke winkel. Op grote computerschermen zie je rechts [...]
Door Mark Muller|13 februari 2021|Verzending & Levering|
Wacht niet af, maar neem direct contact met ons op als er iets fout lijkt te gaan of wanneer iets al fout is gegaan. Vermeld daarbij altijd je ordernummer en/of naam- & adresgegevens. Neem bij beschadiging bij aflevering zo snel [...]
Door Mark Muller|13 februari 2021|Verzending & Levering|
Wil je dit liever niet? Kies dan tijdens het bestellen* voor de verzendoptie "Alleen huisadres" of "Niet bij buren". Dat houdt in dat de PostNL-bezorger jouw bestelling alleen op het aangegeven adres mag afleveren en nooit bij de buren. Dit [...]
Door Mark Muller|13 februari 2021|Verzending & Levering|
Dat kan als je als verzendmethode kiest voor ‘Afhalen op een PostNL-locatie’ of ‘Afhalen in onze winkel in ...’. Tijdens het bestelproces vul je eerst je eigen adresgegevens in. De gewenste verzendmethode of afhalen kies je verderop in het bestelproces. [...]
Door Mark Muller|13 februari 2021|Verzending & Levering|
Niet altijd. We versturen onze pakketten altijd zo snel mogelijk. Je kunt soms wel kiezen voor een aflevertijdvak. Vul daarvoor eerst je adresgegevens in en kies voor verzending met DHL. De mogelijkheden kunnen per adres en afhankelijk van drukte verschillen. [...]
Door Mark Muller|13 februari 2021|Verzending & Levering|
Wij doen altijd ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Kijk voor de verwachte levertijden op onze pagina over Verzending & Retouren
Door Mark Muller|13 februari 2021|Verzending & Levering|
Ja. We leveren alle bestellingen in een onherkenbare bruine doos. Op de buitenkant staat nooit wat de inhoud is. Als afzender staat wel ons adres (verplicht) maar nooit de bedrijfsnaam.
Door Mark Muller|13 februari 2021|Verzending & Levering|
Ja, dat kan. Kies na het invullen van je eigen naam- en adregegevens voor 'Afhalen in onze winkel Heerenveen' of 'Leeuwarden'. We brengen je op de hoogte zodra alle artikelen voor je klaarliggen bij de kassa. Deze service kost je [...]
Vanwege diverse omstandigheden is de winkel tijdelijk gesloten. Sluiten